Písmeno A: problém s reklamou na auto

Autor: Jandl | 2.6.2011 o 15:49 | Karma článku: 5,40 | Prečítané:  1626x

Problém s reklamou na auto je ten, že každé auto je niečim výnimočné, lebo ak by nebolo, reklama naň by sa nevyrábala. A keď už to výnimočné auto máte, ak vyrábate reklamu práve naň, bolo by dosť veľkou chybou ho v tej reklame neukázať.

Veci majú svoje prirodzené prostredie a pre autá sú prirodzeným prostredím cesty. Diaľnice. Hovoríme samozrejme v globále, nie konkrétne o Slovensku.

Svet je navyše zariadený akosi tak, že tie autá lepšie ako na diaľniciach vyzerajú na vidieckych cestách s horami v pozadí. Na prázndej ceste vinúcej sa až za horizont vynikne ich dokonalosť akosi lepšie. Plus takmer nikdy neprší. Svet reklamy je plný práve takýchto spotov. Niežeby neboli pekné, len sú všetky rovnaké.

Dobrá, originálna a pútavá reklama sa však dá urobiť aj inak.

Našťastie.

Potrebujete originálnu myšlienku, presne ako Ford

 

alebo Volkswagen.

 

Ak máte auto ako je Chrysler, ukázať ho môžete, lebo sa predsa niet za čo hanbiť, ale odlíši Vás originálna myšlienka.

 

A ak naozaj musíte urobiť prázdnu cestu, na nej auto a hory v pozadí, dá sa to spraviť úžasne. Tak ako Honda.

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

U. S. Steel odchádza, o košickú fabriku bojujú Třinecké železárny

U. S. Steel predáva košické železiarne, ponuku predložili Číňania a skupina slovenských miliardárov.

KOMENTÁRE

Úbohá stredná trieda, tá sa vo Ficovom vlaku nevezie zadarmo

Ak sa niektorí chcú mať závratne dobre, musia sa tí ostatní mať horšie.

KOMENTÁRE

Ako o tridsať rokov rozvrátim našu spoločnosť

Moderné demokracie sa premenia na vlády starých.


Už ste čítali?