Písmeno B: nie je bar ako bar

Autor: Jandl | 7.6.2011 o 17:17 | Karma článku: 3,33 | Prečítané:  963x

Dobrý bar sa dá nájsť kdekoľvek, ale každý vie, že nie je bar, ako bar. Najmä, ak to zoberieme z anglického konca veci a nebudeme myslieť len na to miesto, kam chodíme, keď je práve piatok a my nemáme náladu hodnotne sa vyžiť v nespočetných bratislavských kultúrnych ustanovizniach.

Tu je ukážka toho, že dobrý bar môže byť kdekoľvek a my sa v ňom aj tak stretneme. Od Heinekenu, tradične výborného výrobcu reklám.

 

 

Keďže, ako sme spomínali, nie je bar ako bar a po anglicky bar znamená aj tyčinku, nasleduje príklad toho, že reklama na tyčinku nemusí obsahovať len lejúcu sa čokoládu a chutné odkúsnutie sympatickej blondíny.

 

 

A tu Ronaldinho. Ronaldinho bol jeden kedysi vynikajúci brazílsky futbalista, ktorý potom často začal chodiť do barov a z vynikajúceho sa v dôsledku toho zmenil len na dobrého. Čo tiež nie je zlé. Ešte predtým ale triafal iné bary. Na futbalovej bráne.

 

 

 

Neskôr potvrdil to, čo sme si mysleli všetci. Toto video je fake. Ale dobrý fake.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

U. S. Steel odchádza, o košickú fabriku bojujú Třinecké železárny

U. S. Steel predáva košické železiarne, ponuku predložili Číňania a skupina slovenských miliardárov.

KOMENTÁRE

Úbohá stredná trieda, tá sa vo Ficovom vlaku nevezie zadarmo

Ak sa niektorí chcú mať závratne dobre, musia sa tí ostatní mať horšie.

KOMENTÁRE

Ako o tridsať rokov rozvrátim našu spoločnosť

Moderné demokracie sa premenia na vlády starých.


Už ste čítali?