Písmeno C: city alebo keď dvaja robia to isté

Autor: Jandl | 10.6.2011 o 10:29 | Karma článku: 3,58 | Prečítané:  1430x

City sú to základné, čím v reklame operujeme, ale nemôžeme vám to povedať, lebo potom by ste to už vedeli. A neznamenalo by to nič, lebo keď má človek niečo rád, tak to proste rád má. Citom človek nerozkáže.

Tu je niekoľko príkladov.

Predávať prostredníctvom emócií životné poistenie, je tak trochu na hrane, ale povedzme si pravdu, reklama je to pekná:

 

 

 

Od toho istého režiséra, pána s ľahko zapamätateľným menom Thanonchai Sornsriwichai, ďalšia reklama. Ešte väčšie emo. Nie náhodou je na Youtube známa ako The saddest ad ever.

 

 

 

Z úplne iného súdka dôkaz toho, že keď dvaja robia to isté, nikdy to nie je to isté: kto pred koncom uhádne pointu, zaslúži si uznanie.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

U. S. Steel odchádza, o košickú fabriku bojujú Třinecké železárny

U. S. Steel predáva košické železiarne, ponuku predložili Číňania a skupina slovenských miliardárov.

KOMENTÁRE

Úbohá stredná trieda, tá sa vo Ficovom vlaku nevezie zadarmo

Ak sa niektorí chcú mať závratne dobre, musia sa tí ostatní mať horšie.

KOMENTÁRE

Ako o tridsať rokov rozvrátim našu spoločnosť

Moderné demokracie sa premenia na vlády starých.


Už ste čítali?