Písmeno D: demonštrujeme náš produkt

Autor: Jandl | 14.6.2011 o 16:32 | (upravené 14.6.2011 o 16:46) Karma článku: 4,12 | Prečítané:  1059x

Rozdiel medzi špinavým a čistým prádlom je ako zázrakom vždy v tom prášku, ktorý vám reklama práve ponúka.  Obvykle je to takto: krátka zápletka (päť sekúnd), na konci ktorej je špinavé prádlo. Ďalej ponor do štruktúry látky, kde enzýmy/vitamíny/voľné radikály, zásadne v tvare guličiek, pôsobia. Nasleduje zázračne čisté prádlo a povinne šťastná rodinka. Hotovo.

Takto to chodí, lebo produkt treba demonštrovať a, žiaľbohu, pokiaľ ide o pracie prášky, čo najnázornejšie. Tvorivosti sa medze kladú. Ak ste si však mysleli, že práve to je to najhoršie, čo vám reklama môže pripraviť, veľmi zásadne ste sa mýlili.

Doprajte si minútu následného videa s dokonalou marketingovou vetou "Keď sa Vás niekto spýta, ako ste ozdoby pripravili, nepovedzte." Povedané inak, zásadne nešírte ďalej zvesť o našom produkte. Neželáme si to.

Bolo by zaujímavé zistiť, čím sa teraz živí autor textu a aká dlhá bola jeho kariéra v reklamnom svete.

 

Iní sú našťastie šikovnejší a dokážu napríklad vymyslieť reklamu, ktorá človeka, ehm, chytí za gule. Teda najmä chlapov.

A tí, ktorí si to naozaj môžu dovoliť, nájdu spôsob, ako svoj produkt demonštrovať priam umeleckým spôsobom. Ako Google Chrome. Citujúc komentár pod videom: Sorry, Microsoft, aj vy ste boli kedysi dobrí.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

U. S. Steel odchádza, o košickú fabriku bojujú Třinecké železárny

U. S. Steel predáva košické železiarne, ponuku predložili Číňania a skupina slovenských miliardárov.

KOMENTÁRE

Úbohá stredná trieda, tá sa vo Ficovom vlaku nevezie zadarmo

Ak sa niektorí chcú mať závratne dobre, musia sa tí ostatní mať horšie.

KOMENTÁRE

Ako o tridsať rokov rozvrátim našu spoločnosť

Moderné demokracie sa premenia na vlády starých.


Už ste čítali?