Písmeno E: zlá, zlá, zlá erotika

Autor: Jandl | 16.6.2011 o 16:51 | (upravené 16.6.2011 o 21:36) Karma článku: 8,26 | Prečítané:  1844x

Hoci nám to nie každý môže veriť, existuje mnoho regulácií a predpisov, ktorými sa pri tvorbe reklamy musíme riadiť. Pivovary, napríklad, podpísali etický kódex, ktorý zahŕňa množstvo obmedzení. Deti sú úplné tabu a rovnako tabu sú aj mládeźníci, u ktorých by mohlo vzniknúť čo i len najmenšie podozrenie, že by mohli mať menej ako osemnásť. Že to tak vždy nebolo a svet bol napriek tomu svetom, sa môžete presvedčiť tu:

Kadečo je teda zregulované, ale to, čo by malo byť zregulované hádam najviac, a teda používanie lacných nápadov, to nereguluje vôbec nikto. Je to v podstate aj ťažké, najmä v prostredí, kde prevláda názor, že nahá žena je ideálnym komunikačným prostriedkom pre prakticky čokoľvek od stavebnín až po lov kaprov. Lov kaprov, áno, čítate správne.

Pre ďalší postup je na mieste poďakovať  Sexistickému prasátečku, českému výberu toho najhoršieho, čo reklama v tom-ktorom roku dala. My z toho najhoršieho prinášame to najlepšie.

Zvláštnou fixáciou na ženy trpia najmä stavebné firmy a všetky sľubujú, že vám „ho" postavia. Zlatúšikovia.

o1.jpg

 

o2.jpg

 

A napriek tomu, že si pomyslíte, že takto nízko položená latka sa už podliezť nedá, aj tu máme suverénneho víťaza:

 

o4.jpg

Firiem, ktoré si s vlastným znížením cien tiež nevedia poradiť inak, než stokrát (v Perwolle) opraným klišé so stiahnutými nohavičkami,  je dosť v každej krajine a čase. Nápad napriek tomu, zdá sa, neumiera a hrozné je, že zrejme nikdy neumrie.

o5.png

 

 

Absolútne špecifickou kategóriou v rámci žánru su potom vizuály, ktoré vznikli zhruba nasledovným myšlienkovým pochodom: Mám produkt. Tepelnú izoláciu alebo kapre. Chcem predať veľa tepelných izolácií alebo kaprov. Erotika predáva. Dám tam ženu. To je jedno ako a prečo. Výsledky bývajú spravidla tragické, lebo okrem nápadu býva príšerné aj prevedenie. Hľadať kontext je v tomto prípade márnou snahou.

o6.jpeg

 

o7.jpg

 

 

Aj tu však prichádza niekto, kto dokázal dno preraziť a padnúť ešte hlbšie. My mu za umelecký dojem udeľujeme desať voľne pohodených ženských nôh na dlážke z desiatich:

 

o8.jpg

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

U. S. Steel odchádza, o košickú fabriku bojujú Třinecké železárny

U. S. Steel predáva košické železiarne, ponuku predložili Číňania a skupina slovenských miliardárov.

KOMENTÁRE

Úbohá stredná trieda, tá sa vo Ficovom vlaku nevezie zadarmo

Ak sa niektorí chcú mať závratne dobre, musia sa tí ostatní mať horšie.

KOMENTÁRE

Ako o tridsať rokov rozvrátim našu spoločnosť

Moderné demokracie sa premenia na vlády starých.


Už ste čítali?