Písmeno K: Kanci z Cannes

Autor: Jandl | 21.7.2011 o 16:13 | (upravené 22.7.2011 o 9:24) Karma článku: 3,43 | Prečítané:  1232x

Takto pred rokom sme chceli pribrať nejakých nových kolegov. Logické požiadavky: mladých ale skúsených, samostatných ale tímových, schopných pracovať vždy ale všade. Proste takých, akí sú podľa životopisov všetci.

Niektorých sme vylúčili hneď (mail na azete je napríklad pomerne spoľahlivé kritérium), niektorých až neskôr a nakoniec sme nezobrali nikoho.  Boli by ste prekvapení, koľkí  z uchádzačov absolútne nepoznali reklamy, ktoré pár mesiacov predtým na festivale v Cannes získali levov.

Koľkí asi tak nepoznali, čo myslíte.. no vlastne skoro všetci.  Aby sme do budúcnosti predišli podobným nedorozumeniam, povedali sme si, že si tu, teraz a takto zhrnieme aspoň niečo málo z toho, čo bolo zaujímavé.

V Cannes sú levy, mladé levy (pozdravujeme Irvina Shawa) a budúce levy, to sú tie, ktoré možno niekedy v budúcnosti budú mladými levmi, ak motivácia a red bully vydržia. No a práve tie budúce levy nám ukázali, aké je to všetko jednoduché. Vymysleli aplikáciu pre iPhone (lebo každý používa iPhone), ktorá snímala vzdialenosť vášho iPhonu od počítača a keď bola priveľká, stačilo niekoľko metrov, uviedla ten počítač do pohotovostného módu. A šetrila energiu. Keď ste sa k počítaču vrátili, stačil jeden dotyk a pracovali ste ďalej. A to všetko pre World Wildlife Fund. A vyhrali, nie celkom prvú cenu, ale nám sa páčili.

Ďalej máme kolegu, ktorý je trochu spoločensky neohrabaný, ale len keď chce. Boli sme sa s ním pozrieť na výstave o domácom násilí. Sprevádzala nás mladá nadšená dobrovoľníčka, postavila nás pred obraz ženy, pri tom obraze ste si mohli na prst nabrať rúžu a rozotrieť jej ho po tvári, akože modrina. Bijete ju pravidelne, spýtal sa v rámci akože vtipného small talku dobrovoľníčky. Áno, odpovedala trochu silene. Vyzerá, že si to zaslúži, skonštatoval tento náš kolega, to už veľmi vtipné nebolo a ani ona už nič nepovedala. Aspoň nastalo ticho a my sme si v pokoji mohli pozrieť zvyšok výstavy.

Zo všetkých strán sa na nás hrnula reklama na Old Spice, vyzeral to byť zicher a aj tak nič zásadné nevyhrala. Aby sme ale pomohli uchádzačom  o prácu u nás, zapamätajte si tieto dve:

Kufre Samsonite  - Nebo a peklo. Pri pohovore nám ju určite budete musieť vysvetliť.

 

samsonite_mail.jpg

 

A tiež si do budúcnosti zapíšte Nike - Write the future.

 


 

Peniaze na niečo podobné síce budeme mať asi len ťažko, ale ako vravia Future Lions, stačí jeden geniálne jednoduchý nápad a máte to.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

U. S. Steel odchádza, o košickú fabriku bojujú Třinecké železárny

U. S. Steel predáva košické železiarne, ponuku predložili Číňania a skupina slovenských miliardárov.

KOMENTÁRE

Úbohá stredná trieda, tá sa vo Ficovom vlaku nevezie zadarmo

Ak sa niektorí chcú mať závratne dobre, musia sa tí ostatní mať horšie.

KOMENTÁRE

Ako o tridsať rokov rozvrátim našu spoločnosť

Moderné demokracie sa premenia na vlády starých.


Už ste čítali?