Písmeno Y: Youtube a jeho najlepšia reklama

Autor: Jandl | 11.10.2011 o 13:13 | Karma článku: 3,21 | Prečítané:  949x

Najväčší nápor na kanalizáciu zažívajú Spojené štáty každoročne počas reklamnej prestávky Super Bowlu, kedy sa naraz na záchod vyberie viac ľudí, ako má Slovensko obyvateľov. Oveľa viac.

V praxi sa tak napĺňa presný opak toho, čo je našim cieľom, lebo v čase, kedy bežia v pomere čas/cena zrejme najdrahšie reklamy v roku, sa ich podstatná časť publika rozhodne ignorovať a ide do kuchyne pivo otvoriť alebo na záchod pivo vypustiť.

Výzvou potom je, aby človek robil presne opačnú vec - aby nad reklamou strávil čo najviac času a aby ho to navyše aj bavilo. Pri televízii je niečo podobné nemožné minimálne z technického hľadiska, ale vo svete internetu sú možnosti oveľa širšie.

Najlepšie to dokázala táto reklama, ktorá je štvrtou najsledovanejšou za rok 2010, ale podľa nás najzaujímavejšou. A je pritom úplne jedno, aký produkt propaguje.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

U. S. Steel odchádza, o košickú fabriku bojujú Třinecké železárny

U. S. Steel predáva košické železiarne, ponuku predložili Číňania a skupina slovenských miliardárov.

KOMENTÁRE

Úbohá stredná trieda, tá sa vo Ficovom vlaku nevezie zadarmo

Ak sa niektorí chcú mať závratne dobre, musia sa tí ostatní mať horšie.

KOMENTÁRE

Ako o tridsať rokov rozvrátim našu spoločnosť

Moderné demokracie sa premenia na vlády starých.


Už ste čítali?