Pearl Harbor a japonská reklama

Autor: Jandl | 7.12.2011 o 15:47 | Karma článku: 4,04 | Prečítané:  1278x

„Moje žena vstáva v pět, ať je hodin kolik chce," povedal v legendárnej knihe Lea Rostena Hyman Kaplan a niečo podobné platí aj na roky s jednotkou na konci. Nech je to rok, ktorý chce, pripomenieme si minimálne jednu nepríjemnú udalosť spojenú s letectvom a síce japonský útok na Pearl Harbour. Práve od toho dnes uplynulo 70 rokov.

(Nielen) Na japonskej reklame je často niečo nesmierne zvláštne, pričom slovo zvrhlé nám bráni použiť len skutočnosť, že toto je firemný blog a my sa tu teda defacto prezentujeme. Ostaňme teda pri zvláštnom a predtým, ako si ukážeme reklamu, ktorá je u nás niekde v prvej päťke aj napriek tomu, že je japonská, povenujme sa chvíľu lietadlám.

Virgin Airlines pri príležitosti svojich dvadsiatych piatych narodenín natočili veľmi vydarený imidžový spot, ktorý je navyše aj správne retro. Lebo retro bolo vtedy in a na Slovensku niekedy ešte aj stále je.

 

 

 

 

Tie isté aerolinky ponúkajú na dlhé lety aj lôžka, na ktoré tiež natočili vtipnú reklamu.

 

 

 

No a po patrične dlhom úvode - brilantne jednoduchá reklama Toshiby:

 

200908161351359309.jpg

Toshiba - cooling Japan since 1961

(a opäť tie jednotky)

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

U. S. Steel odchádza, o košickú fabriku bojujú Třinecké železárny

U. S. Steel predáva košické železiarne, ponuku predložili Číňania a skupina slovenských miliardárov.

KOMENTÁRE

Úbohá stredná trieda, tá sa vo Ficovom vlaku nevezie zadarmo

Ak sa niektorí chcú mať závratne dobre, musia sa tí ostatní mať horšie.

KOMENTÁRE

Ako o tridsať rokov rozvrátim našu spoločnosť

Moderné demokracie sa premenia na vlády starých.


Už ste čítali?