Písmeno C: city alebo keď dvaja robia to isté

Autor: Jandl | 10.6.2011 o 10:29 | Karma článku: 3,58 | Prečítané:  1450x

City sú to základné, čím v reklame operujeme, ale nemôžeme vám to povedať, lebo potom by ste to už vedeli. A neznamenalo by to nič, lebo keď má človek niečo rád, tak to proste rád má. Citom človek nerozkáže.

Tu je niekoľko príkladov.

Predávať prostredníctvom emócií životné poistenie, je tak trochu na hrane, ale povedzme si pravdu, reklama je to pekná:

 

 

 

Od toho istého režiséra, pána s ľahko zapamätateľným menom Thanonchai Sornsriwichai, ďalšia reklama. Ešte väčšie emo. Nie náhodou je na Youtube známa ako The saddest ad ever.

 

 

 

Z úplne iného súdka dôkaz toho, že keď dvaja robia to isté, nikdy to nie je to isté: kto pred koncom uhádne pointu, zaslúži si uznanie.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Lunter: Nikdy som nepovedal, že mamu vyliečili len zdravé potraviny

Článok na webe firmy kandidáta na župana vysvetľuje jej vznik tým, že vďaka zdravej strave sa jeho mama dostala z rakoviny.

ŠPORT

Kohút si priznal chybu, Cígerovi sa ospravedlnil. Ten to neprijal

Tréner reprezentácie a šéf zväzu spolu diskutovali.


Už ste čítali?