Písmeno C: city alebo keď dvaja robia to isté

Autor: Jandl | 10.6.2011 o 10:29 | Karma článku: 3,58 | Prečítané:  1444x

City sú to základné, čím v reklame operujeme, ale nemôžeme vám to povedať, lebo potom by ste to už vedeli. A neznamenalo by to nič, lebo keď má človek niečo rád, tak to proste rád má. Citom človek nerozkáže.

Tu je niekoľko príkladov.

Predávať prostredníctvom emócií životné poistenie, je tak trochu na hrane, ale povedzme si pravdu, reklama je to pekná:

 

 

 

Od toho istého režiséra, pána s ľahko zapamätateľným menom Thanonchai Sornsriwichai, ďalšia reklama. Ešte väčšie emo. Nie náhodou je na Youtube známa ako The saddest ad ever.

 

 

 

Z úplne iného súdka dôkaz toho, že keď dvaja robia to isté, nikdy to nie je to isté: kto pred koncom uhádne pointu, zaslúži si uznanie.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Exminister Janušek, ktorého súdia za nástenku, dohliada v Žiline na transparentnosť

Hlavní aktéri nástenkového tendra dnes žijú bežným životom. Napriek obžalobe a hrozbe dlhoročného trestu má byť jeden z nich prvkom verejnej kontroly.

KOMENTÁRE

Pozrite, čo sa stalo na Slovensku, hromží Trump pred kamerami

Preceňovanie utečeneckej témy odpútava pozornosť od úplatkov.

TECH

NASA oznámila obrovský objav, prečo sú vedci takí nadšení

Veď je to „len“ ďalšia hviezdna sústava.


Už ste čítali?