Písmeno C: city alebo keď dvaja robia to isté

Autor: Jandl | 10.6.2011 o 10:29 | Karma článku: 3,58 | Prečítané:  1454x

City sú to základné, čím v reklame operujeme, ale nemôžeme vám to povedať, lebo potom by ste to už vedeli. A neznamenalo by to nič, lebo keď má človek niečo rád, tak to proste rád má. Citom človek nerozkáže.

Tu je niekoľko príkladov.

Predávať prostredníctvom emócií životné poistenie, je tak trochu na hrane, ale povedzme si pravdu, reklama je to pekná:

 

 

 

Od toho istého režiséra, pána s ľahko zapamätateľným menom Thanonchai Sornsriwichai, ďalšia reklama. Ešte väčšie emo. Nie náhodou je na Youtube známa ako The saddest ad ever.

 

 

 

Z úplne iného súdka dôkaz toho, že keď dvaja robia to isté, nikdy to nie je to isté: kto pred koncom uhádne pointu, zaslúži si uznanie.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Smrť blízkeho majú platiť poisťovne, rozhodol súd. Tie nesúhlasia

Spor, či majú poisťovne platiť blízkym bolestné, sa na Slovensku vlečie už desať rokov.

KOMENTÁRE

Málo tu oslavujeme to dobro, čo na Slovensku bolo, je a bude

Slovákom budú tieto slová znieť trochu pateticky.


Už ste čítali?