Písmeno Y: Youtube a jeho najlepšia reklama

Autor: Jandl | 11.10.2011 o 13:13 | Karma článku: 3,21 | Prečítané:  960x

Najväčší nápor na kanalizáciu zažívajú Spojené štáty každoročne počas reklamnej prestávky Super Bowlu, kedy sa naraz na záchod vyberie viac ľudí, ako má Slovensko obyvateľov. Oveľa viac.

V praxi sa tak napĺňa presný opak toho, čo je našim cieľom, lebo v čase, kedy bežia v pomere čas/cena zrejme najdrahšie reklamy v roku, sa ich podstatná časť publika rozhodne ignorovať a ide do kuchyne pivo otvoriť alebo na záchod pivo vypustiť.

Výzvou potom je, aby človek robil presne opačnú vec - aby nad reklamou strávil čo najviac času a aby ho to navyše aj bavilo. Pri televízii je niečo podobné nemožné minimálne z technického hľadiska, ale vo svete internetu sú možnosti oveľa širšie.

Najlepšie to dokázala táto reklama, ktorá je štvrtou najsledovanejšou za rok 2010, ale podľa nás najzaujímavejšou. A je pritom úplne jedno, aký produkt propaguje.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Exminister Janušek, ktorého súdia za nástenku, dohliada v Žiline na transparentnosť

Hlavní aktéri nástenkového tendra dnes žijú bežným životom. Napriek obžalobe a hrozbe dlhoročného trestu má byť jeden z nich prvkom verejnej kontroly.

KOMENTÁRE

Pozrite, čo sa stalo na Slovensku, hromží Trump pred kamerami

Preceňovanie utečeneckej témy odpútava pozornosť od úplatkov.

TECH

NASA oznámila obrovský objav, prečo sú vedci takí nadšení

Veď je to „len“ ďalšia hviezdna sústava.


Už ste čítali?