Písmeno Y: Youtube a jeho najlepšia reklama

Autor: Jandl | 11.10.2011 o 13:13 | Karma článku: 3,21 | Prečítané:  965x

Najväčší nápor na kanalizáciu zažívajú Spojené štáty každoročne počas reklamnej prestávky Super Bowlu, kedy sa naraz na záchod vyberie viac ľudí, ako má Slovensko obyvateľov. Oveľa viac.

V praxi sa tak napĺňa presný opak toho, čo je našim cieľom, lebo v čase, kedy bežia v pomere čas/cena zrejme najdrahšie reklamy v roku, sa ich podstatná časť publika rozhodne ignorovať a ide do kuchyne pivo otvoriť alebo na záchod pivo vypustiť.

Výzvou potom je, aby človek robil presne opačnú vec - aby nad reklamou strávil čo najviac času a aby ho to navyše aj bavilo. Pri televízii je niečo podobné nemožné minimálne z technického hľadiska, ale vo svete internetu sú možnosti oveľa širšie.

Najlepšie to dokázala táto reklama, ktorá je štvrtou najsledovanejšou za rok 2010, ale podľa nás najzaujímavejšou. A je pritom úplne jedno, aký produkt propaguje.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Smrť blízkeho majú platiť poisťovne, rozhodol súd. Tie nesúhlasia

Spor, či majú poisťovne platiť blízkym bolestné, sa na Slovensku vlečie už desať rokov.

KOMENTÁRE

Málo tu oslavujeme to dobro, čo na Slovensku bolo, je a bude

Slovákom budú tieto slová znieť trochu pateticky.


Už ste čítali?